Бббб

Francombe now wept with disappointment as an astonishing quantity of shit bloomed from him across the table.

четвъртък, 6 януари 2011 г.

Няколко начални думи



Здравейте :)

Това е най-вече литературен блог. (Какво ще значи това определение в бъдеще и дали въобще ще е вярно, не знам.) На четящите тук не мога да предложа ерудиция и опит; само наблюденията на човек, обичащ (и понякога обсебен от) думите. Първоначално мислех тук да Творя, след това реших да споделям Мнения за книги, после - да точа локуми за Литературата и Що е тя. Вероятно ще има и от трите, но без главните букви. Мисля, че съм надраснал главните букви, ако и с малко.


Две важни уточнения.

1. Отношението ми към литературата е като на дете към света. Обожавам да дъвча думи и да чупя изречения, за да видя какво има вътре, но разбирането ми за цялото понякога е трудно, често е непълно.

(Между другото, защо, когато загризеш пастел, те наричат ех-детенце, а когато загризеш дума по дума някое изречение, си бездушевен превземко и въобще не те е майка раждала?)

2. Не съм чел много литература и не чета колкото ми се иска - това не е фалшива скромност. Пиша тук, а вие четете, с подразбирането, че съм чел много по-малко от вас.

Ще се старая, но все пак не очаквайте мислите ми да са подредени, обектите на разсъжденията - актуални, а стилът ми - достъпен. Бездушевен превземко не съм, но често съм превземко и нерядко се оказва, че когато заговоря за литература, си говоря сам, а другите ме гледат косо, потропват с крак и ме чакат да млъкна, за да ми обърнат гръб.

Май не се получи особено вълнуващо въведение - но и не очаквам да ме залеят посетители. Дано се науча какво да правя тук. Още се подпирам на голям бастун и нека само кажем, че не е в ръцете ми.

И все пак, след странния тон на тези думи: добре сте дошли :)

П.П.

Ще се радвам на всякакви препоръки за този блог, както и на предложения/позволения за други блогове, които да включа в списъка си тук (понастоящем празен).

3 коментара:

Анонимен каза...

Привет!
Честит блог! :) Ти си пиши, каквото си искаш. Блогът е за това - да кажеш, каквото искаш да споделиш, а не, каквото искат да чуват. :)
gost

Trip каза...

Мерси, gost! :)

Знам, че звуча малко извинително в тези два поста, но се надявам да ми мине скоро :)

Анонимен каза...

Относно линковете към други сайтове:
Джен е публикувала линк към теб. Оттам те и намерих. :) Предполагам, че би могъл да започнеш от нея.
Други места за книги, които преглеждам и които може би ще са ти интересни, са:
Shanara,
Alvin
Tanstaafl
Дневника на Чукча читател
Библиотеката
ArmyDreamer
Разбира се, това не са всичките, които бих могъл да ти препоръчам, но според мен е едно добро начало. :) В тях има линкове към други места, които могат да са ти интересни и т.н... ;)
Моите предпочитания не те задължават по никакъв начин да ги приемеш. Добави само това, което ти хареса.
gost