Бббб

Francombe now wept with disappointment as an astonishing quantity of shit bloomed from him across the table.

неделя, 11 март 2012 г.

100 in 1

Вчера се предизвиках: сто книги за година.
Днес започвам.
Препрочитания и книги, които превеждам, не се броят.

Допълнително и незадължително изискване ще бъде тук да пописвам нещо за прочетеното, ако ще и малко да е, a в този пост ще трупам заглавията. Оф ай гоу.


(11.03.12)
1. A Short Introduction to Roland Barthes by Jonathan Culler ->

(...yeah, I know. Don't judge me!...)


(15.03.12)
2. Dying Inside by Robert Silverberg ->




(18.03.12)
3. The Quickening Maze by Adam Foulds ->


12 коментара:

Jen каза...

Ако го изпълниш, си машина. :) Моят опит показва 50 в най-добрите времена.

Барт е много интересен и пише рядко нескучно за човек, които пише такива неща. :) Предполагам и въведението ще е интересно, така че добър старт на предизвикателството.

Trip каза...

Моят опит показва още по-малко, така че работата е дебела наистина :)

А аз, за щастие все съм попадал на интересно пишещи критици досега, когато съм подхващал подобни неща, но аз имам някаква склонност към типологозиране и системи, тъй че и по-сухите механистични неща биха ме кефили, ако ме кефи системата, която описват.

А във въведението, към края (където съм) двете половини на мозъка ми ептен се кръстосаха, докато авторът се опитва някак да обобщи работата на Барт, след като в началото ни е казал как това си е непосилна задача :)

А и някои цитати от по-късните му неща, извадени от контекст са абсолютно непробиваеми и за логическата, и за асоциативната ми мисъл...

gost каза...

Хъммм, можеш ли да ми драснеш два реда във връзка с инициативата?

Trip каза...

На мейла ти?

gost каза...

gost.mylib@gmail.com
Има го посочен в профила в Блоггер.
Извинявам се за недоразумението.

ароматизатори каза...

Високи цели си си поставила! 100 е равно на 3 дена на книга без празниците горе долу...

почистващи препарати каза...

Като изчислявам до момента трябва да прочетени 25. Пожелавам ти да надминеш себе си!

Bla каза...

Блажев прави по стотина за 6 месеца, егати... a моят рекорд за година е дори под 50. :(

ghost_hacker каза...

Успех! Аз като си гледам в Гудрийдса че съм прочел за 1 година 30-32 книги ми става жал.

ghost_hacker каза...

Пък имам бая повече свободно време от теб. Клеймор съм бтв, много як блог!

почивки в чужбина каза...

И аз съм на мнение , че и някои цитати от по-късните му неща, извадени от контекст са абсолютно непробиваеми и за логическата, и за асоциативната ми мисъл.Това ми харесва, звучи ми нещо като вид състезание със сам със себе си. Това колко книги можеш да прочетеш за година. Лично аз миналата година ми беше рекордна, над 40 книги може би. За мен рекорд, понеже не бях от хората, които вместо да погледат малко глупава телевизия ще четат. Но все пак никога не казвай никога и изведнъж ето. Трудно харесвам книги, но има страхотен избор на психологически и биографични книги,които мисля, че си струва да бъдат прочетени.

Анонимен каза...

www.topnuts.bg
Ехееее
Много